"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

آریایی بودن، ایرانی بودن، وطن پرستی، هیچ کدام معنی اسلام ستیزی را نمی دهد.

طبقه بندی موضوعی

مسئله آتش گرفتن پاسارگاد مربوط به 19 خرداد 95 می باشد.

واقعا خیلی ممنون از اطلاع رسانی مسئولین و اصحاب رسانه که حق مطلب را به بهترین وجه ادا کردند....!!!!!!!!!!!!

آتش سوزی در حریم پاسارگاد

خواستم خفتگان را بیدار کنم اما….
اینجا همه چیز سوخته است….
درخت ها ,لاک پشت ها …
خواستم بیدارت کنم مرد افسانه ای ایران اما با خود گفتم بیدار کردنت فقط سینه ات را مالامال درد می کند….
پدر اینجا اشک چشمان مردمان سرزمینت بر اتش می ریخت تا شاید از شعله هایش بکاهد….
انان که امدند سنگ تمام گذاشتند…
اری انان حتی برای درخت ها نیز سنگ تمام گذاشتند ….
در قلب و سینه هایشان درخت ها را خاک کردند و سوگواری ها کردند
مگر ندیدی چه مراسم سوزناکی برگزار شد ….صدای اواز کبک ها و صدای فریاد لاک پشت ها و درخت ها همه با هم یکی شده بود…
حتی صدای هق هق خاطرات کودکیمان….
مرثیه خوان هم بغض های خفه شده در گلو ها بود…
فقط اشک چشمان جوانان و پا به سن گذاشته ها بود که اتش را خاموش می کرد….
تمام شد …سکوت می کنم به احترام تنگ دل سوخته ی بلاغی…
صدایی نمی اید …فقط هر از گاهی صدای هق هق سکوت مرگبار حاکم بر فضا را می شکند…..
انگار خاطرات هم می دانند دیگر هیچگاه تکرار نخواهند شد…
بلاغی دیگر نفس نمی کشد …

آتش سوزی در منطقه پاسارگاد

602457_854

هرگز نخواب کورش ای مهر آریایی
بی تو وطن نیز نام و نشان ندارد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
Matin Delove

نظرات  (۴)

Very valid, pithy, succnict, and on point. WD.
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۵۲ مجله ویترینو
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+
😢😢😢😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">