"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

آریایی بودن، ایرانی بودن، وطن پرستی، هیچ کدام معنی اسلام ستیزی را نمی دهد.

طبقه بندی موضوعی

چه خلاقیتی...!!!

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ب.ظ

البته این تبلیغات و خلاقیت ها بهتر از تذکر ها و اجبار های تعصبانه است

از حق نگذریم.....



اینهمه خلاقیت و و پول رو کاشکی میزدم به یکی از درد های اجتماعمون....



مقایسه بانوان با شکلات



دیدن دیگه امیدی به خانوما نیست رفتن رو مخ آقایون



...میدونم بعضی هاتون از این پست ناراحت میشین منتظر نظرات با منطق و به دور از احساس شما هستم

تا من هم دلایلم رو برای این پست بازگو کنم...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
Matin Delove

نظرات  (۳)

This was so helpful and easy! Do you have any arclties on rehab?
چه خلاقیت های جالبی..........
سلام ...وبلاگ بسیار زیبا و بروزی داری ...میخواستم بگم اگه دوس داری با من تبادل لینک کنی بیا وبلاگم و توی بخش نطران بهم اعلام کن...خوشحال میشم...فعلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">