"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

آریایی بودن، ایرانی بودن، وطن پرستی، هیچ کدام معنی اسلام ستیزی را نمی دهد.

طبقه بندی موضوعی

چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ


?????.... ماذا فازا ....؟؟؟؟؟


ستاد احیا ...!!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
Matin Delove

نظرات  (۴)

Wow, that's a really clever way of thnnkiig about it!
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۴ مجله ویترینو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
بعله دیگه! امر به معروف و نهی از منکر نیاز به احیا داره.
والا من توی ماه رمضان توی سالن کتابخونه به یه نفر گفتم میخوایی چیزی بخوری بهتره یه جای خلوت بری، گوشه کناری جایی که کسی نبینتت، حداقل چند نفر روزه دار اینجا هست، شدم اُمِل خشک مذهب! عاخه ماه رمضون حرمت داره والا! ولی اون روز سالن کتابخونه اصلا هیشکی رعایت نمیکرد انگار نه انگار ماه رمضون بود!
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۲۷ فرناز فرزان
خخخخخخخ
عجب اشتباهی
بنر نصب نمی کردن بهتر بود
پاسخ:
واقعا...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">