"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

آریایی بودن، ایرانی بودن، وطن پرستی، هیچ کدام معنی اسلام ستیزی را نمی دهد.

طبقه بندی موضوعی

مامور بودیم و معذور

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ب.ظ


  همه کسانی که در خدمت " آدلف هیتلر " بودنند ، در دادگاه ها عنوان کردند که ما فقط از دستور ها اطاعت میکردیم ،مامور بودیم و معذور.

وظیفه آنها فقط اطاعت کردن بود و این کار را نیز به بهترین نحو ممکن انجام می دادند. اینکه ماموریتشان چه بود به آنها مربوط نمی شد !!!! فردای روز حادثه هیروشیما ، یک روزنامه نگار از کسی که بمب اتمی را انداخته بود ، در مورد احساسش در آن لحظه پرسید، او پاسخ داد : احساسی نداشتم. بمب را انداختم و وظیفه ام را انجام دادم ، پس از آن هم شام خوردم و رفتم خوابیدم. خواب خوبی هم کردم.

 

این چه جور انسانی است؟؟؟

صدها هزار نفر توسط بمب او و در نتیجه عمل او کشته شدند. صدها هزار نفر !!!!

 آن وقت او توانست شب خوب بخوابد و حتی یک کابوس هم خواب وآرامش او را بر هم نزند ؟؟؟

 آن شب توانست شام هم بخورد.

او نمونه کامل شخصی است که میگوید :

 وظیفه ام را انجام دادم.

 پاسخ هم افسران آلمانی نیز که اوامر را اطاعت کردنند مشابه همین خلبان بود.

آنها نیز از اوامری اطاعت کردنند که به نظر محال است ذهن و وجدان بشری قادر به انجام آنها باشد. محال است یک بشز قادر به انجام آن باشد.

سوزاندن هزاران نفر........!!!

 اما آنها این کار را بسیار خوب و به نحو احسن انجام دادنند..... 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
Matin Delove

نظرات  (۹)

مطابق عرف قانونی اگر امر آمر غیر قانونی و یا ضد اخلاقی باشد مامور حق عدم اطاعت از او را دارد
پاسخ:
به نظرت وقتی هیتلر یه دستوری میده اینا مهمه ؟؟
نظر منو بخوای هیتلر خودش قانون زنده بوده اون موقع
I want to send you an award for most helpful inerentt writer.
partlist.irآگهی نامه متفاوت
+
دوست عزیز این لینک کردن من بدون قصد بود لطفا مطالب بیشتر بزار بعد راستی چه قدر انگلیسی بلدی؟

راستش من یک صفحه تو فیس بوک دارم راه میندازم که درباره ی اسلام وشیعه و سنی است (کارفرهنگی) من دنبال کسی هستم کمکم کند و منبع خوبی مثل قرآن ندارم که همه جور زبانش باشد خودم هم انگلیسیم به اندازه ای  است که گلیمم را از آب بیرون بکشم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۹ فرید صیدانلو
ی جایی میرسه ک ادم میفهمه احساس باید کمترین نقش رو در زندکیش ایفا کنه!
و بی رحمی بهترینه، البته این نظر منه!
شاید برای این اهنگیه ک الان دارم گوش میکنم اینچنین وحشی شدم :|
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۶ میثم علی زلفی
وقتی متن روی وظیفه تمرکز کرده و بین امر کننده ی به وظیفه تفاوتی قایل نشده است و انجام وظیفه را مدموم می داند خواسته یا ناخواسته وظیفه محوری و هر کاری که مرتبط با آن است را می کوبد. و بیشترین کسانی که در اذهان مردم به وظیفه سعی می کنند عمل کنند متدین ها هستند.
لازم نیست حتما متن ها مستقیم دین را تخریب کنند
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۸ میثم علی زلفی
سلام
1_ اطاعت کردن و انجام وظیفه عیب نیست. بلکه از هر کسی چه جانی و سفاک باشد یا ظالم پیروی کردن اشکال دارد.
اگر حرف متن را بپذیریم لازم می آید که متدینین هم محکوم شوند چون به وظایفشان عمل می کنند وافتخار هم می کنند
2_ مسئله هولوکاست یک دروغ بزرگ تاریخی است بهتر است کمی راجع به آن مطالعه کنید.
به نظرم نویسنده این متن بیشتر قصد تخریب دین باوری را داشته است
پاسخ:
به نظر من اصلا کاری با دین نداره.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">