"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

"قلعه حقیقت"

من یک آریایی مسلمانم

آریایی بودن، ایرانی بودن، وطن پرستی، هیچ کدام معنی اسلام ستیزی را نمی دهد.

طبقه بندی موضوعی

درد دل

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۰ ب.ظ





یه مطلبی هست که خواستم بدونید 

متاسفانه نظرات و واکنش ها بعد از مطالب امروز کمی شدید و دور از انتظار بود

همه ی ما ایرانی و مسلمان هستیم

ایرانی بودنمان دلیل نمی شود که اسلام را رها کنیم

و

مسلمان بودنمان دلیل نمی شود تاریخ مملکت خود را فراموش کنیم

من در این تارنگار هم از تاریخ ایران مطلب گذاشتم هم از اسلام

می دونم ما هم رو دینمون تعصب داریم هم روی کشورمون 

اما من هیچ توهینی به این دو مقدس نکردم

فقط ممکنه بعضی از مطالب مثل پست های جلوتر که هم تاریخ ایران رو درگیر میکنه

هم تاریخ اسلام رو کمی شبهه برانگیز باشه 

با وجود همه اینها من فقط اطلاع رسانی کردم 

و 

قصدی برای تخریب هیچ کدام ندارم.


و من الله توفیق 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
Matin Delove

نظرات  (۳)

God, I feel like I shluod be takin notes! Great work
درودبرایران بزرگ،یک ایرانی مسلمان نیست،ویک مسلمان ایرانی نیست. پاینده ایران بزرگ.
پاسخ:
اصلن اینجوری نیست.....
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۹ مجله ویترینو
سلام ممنون از حضورتون در مجله ویترینو ، طبق خواسته شما دنبالتون کردم اگه تمایلی داشتین شما هم می تونین دنبال کنین در ضمن میخوام تبادل لینک کنیم بازهم در صورت تمایل پیام بدین تا لینک قرار داده بشه...
موفق و شاد باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">